Morning Guys,
As you can remember, yesterday you filled in the questionnaire form about remote learning for me. I analyzed your answers and just want to tell you a few words about our yesterday’s poll and comment your frequently asked questions. So, the results are as follows:

Під час карантину:
1.       я не розумію, щоя маю робити, не знаю, де взяти матеріал і не можу виконати завдання, які вчитель нам задає  - 0% (you made me happy there)


2.      мені всього вистачає, я знаю що маю робити, знаю, де взяти матеріал, можу виконати завдання, які нам задає вчитель - 100% (what can I say??? Great job guys, I’ve  always known that you are the best, …NO… best of the best)

Я би хотів
1.       Приймати участь у Skype або Zoom уроках 33, 3% (I expected this number to be a way bigger)
2.      Не бачу сенсу у Skype або Zoom уроках, все і так зрозуміло -66,7% (you made me realize that you are really mature students and are able to study with some guidance independently, really… REALLY… nice to know )

Чи потрібні вам індивідуальні консультації (Вайбер, Skype або Zoom ) – складаємо графік і виходимо на зв'язок, наприклад 1 раз на тиждень  - only 27, 1% needs direct communication with me

Чи потрібні вам індивідуальні консультації (Вайбер, Skype або Zoom ), щоби здавати SPEAKING – складаємо графік і виходимо на зв'язок, наприклад 1 раз на тиждень - only 39,6% wants to talk with me (I think you just miss me)))

Other frequently asked questions with my comments:
Ми всі не були готові до початку дистанційного навчання, ні учні, ні вчителі. Тому, щоб усім було комфортно обмінюватися інформацією, можна було б в будь-який момент запитати вчителя в месенджері (звісно, не вночі). Це лише моя суб'єктивна думка.
Ви можете мене запитати будь-що в будь-який момент, якшо напишете на имейл lilaktree@yahoo.com Я постійно перевіряю свою поштову скриньку. І ще ви можете знайти мене в Skype olga.ponomarenko78 

I want to see you asap)
I want to see you asap) TOO)))

Я б хотіла запропонувати відправляти вам домашню роботу в Гугл класі. Мені як учениці так зручніше, адже у нас всі предмети в Гугл класі і тільки англійську мову потрібно відправляти на пошту. Просто виходячи вже з ситуації карантину я звикла до того, що вся домашня робота у нас саме там і сам Гугл клас нагадує про дедлайни. Нагадую, що це просто моя пропозиція і побажання, якщо вам зручніше використовувати сайт, то я взагалі не проти)))
З сайтом я працюю з вересня 2017 року і мої постійні учні до цього вже звикли і їм зручно. З Google Classroom є технічні моменти -  там всі ваші роботи автоматично дублюються на мою поштову скриньку. І коли я кажу всі ваші роботи, то я маю на увазі ВСІ ВАШІ РОБОТИ – і математика, і зарубіжна, і українська мова, тощо… і все це в вигляді фото… моя скринька не витримує навантаження і Google Disc (15GB only) також,  якщо ви розумієте про що я зараз кажу. Безкоштовна версія Google Classroom не розрахована для шкіл в повному сенсі цього слова.

Мені здається для пояснень граматики або якихось тем буде досить стріму і голосового зв'язку в ДІСКОРДІЯ (практикуємо з математикою))). А ось Спікінг все ж потрібно здавати по відеозв'язку, так як є недобросовісні учні))
Добре, DISCORD так DISCORD,  подумаєш, вивчу ще одну програму… Вже завантажила на свій комп)))
Стосовно SPEAKING.., я звичайно розумію і ви також, що все має бути чесно, тому також про це вже подумала. Спочатку ви розповідаєте тему (монологічне висловлювання), потім питання від мене (діалог), після цього обговорюємо помилки і виставляємо оцінку. Якщо ви згодні, під окремим постом на сайті зробимо розклад на Skype зв'язок або Zoom.

Skype або Zoom уроки.
Skype або Zoom уроки. Majority rules. Поки залишаємо все так , як є. На цьому тижні я з усіма своїми класами закінчую опрацювання тем, які ми почали ще до карантину, ми пишемо з вами тести, отримуємо оцінки. Матеріал для опрацювання ви знайдете на ваших сторінках (відео + презентація з моїми поясненнями + вправи з перевіркою, лише після цього ми задаєте мені свої питання (якщо у вас вони є) і виконуєте завдання і відсилаєте мені на пошту.) Ваші оцінки ви отримуєте після оприлюднення правильних відповідей на сайті.

Ще запитання…??? 



Comments

Post a Comment